Wednesday, March 9, 2011

Kau Boleh Terima Dia?

Lokasi: Dalam Putra LRT
Babak: Kekasih berpegangan tangan
Minggu #1

Gadis: "Tak pernah ade org pgg tgn I mcm ni.."
Jejaka: *Senyum*aummm!..[dalam hati berbunga..bakal dapat dara..haha]
Gadis: "U la org pertama..".Semakin erat digenggam
Jejaka: "I lep U so damn fucking much!"

Lokasi: Dalam Kereta[malam semestinya,black tinted window]
Babak: Ringan-ringan
Minggu #2

Jejaka:"I dah bawa U jalan2..mane upah I?"
Gadis:"Upah ape ni syg?hehe" sambil tgn usap-usap lembut pegang peha Jejaka
Jejaka:"Kate nak kish I..mane die?"
Gadis:"ala..malu la..muaxh"[tapi kish laju2.haha]
Jejaka:"thanxs syg"..[ade peluang nk bwk balik umah ni]

Lokasi: Rumah sewa Jilaka  Jejaka[semestinya clear]
Babak: Berat-berat
Minggu #3

Jejaka: "Thanxs syg,sudi dtg temankan I bfast telur separuh masuk"*sengih2*
Gadis: "Untukmu apa saja"..*tersipu2*sambil datang hug Jejaka..
Jejaka:*senyum*[terbaekla minah ni..haha]
Gadis:"Sebenarnye I nak bgtau yg I dah takde dara lagi"..

 Jilaka!WTF muke kecewa gila..haha..Tapi cover2..

Jejaka: "I xkesah sume tu"[ludah!]



Kau boleh terima tak kalau gadis pujaan hati sudah pernah meniduri jejaka lain?
kau pernah hadap situasi yang begini?Mesti kau rasa dikhianati kan..
Kadang-kadang gadis yang kau minat itu kelihatan sangat baik dan jujur..Tapi kisah gelap mereka tidak akan pernah kau sangka..
Berhati-hati dengan spesis ini..Bakat lakonan mereka melebihi Pasha Sendat@ Lisa Surirumah..
haha..cuma tak diketengahkan sahaja..

Kata orang kalau sudah cinta..akan terima seadanya..
Kalau niat kau baek..Insyaallah..Ada jalanya..[maher zain plak..haha]
Pokok pangkalnya..Niat..Kalau dari awal perkenalan kau memang cuma hendak bersedap-sedap..
Kau akan jumpa teman bersedap-sedap itu..Jadi kau jangan sentap kalau dia sama macam kau..
Haha


10 comments:

HEROICzero said...

kalau kau sendiri dalam jalan untuk cuba menawan dara nya, maka hak kau untuk mempersoalkan dara nya saja sudah terhapus.

=)

Indah Fallen said...

Kalau yang x cube menawan cmne hero?

Si Gades said...

diri sendiri dah fikir nak dara dia,
then dia tak ada dara kau nak bising.
tak payah sentap la.
wadehel !

HEROICzero said...

kalau yang tak mencuba, itu takdir. nah, disitu letak keikhlasan kau. mahu atau tidak gadis tidak berdara. sayang kau pada nya terletak pada suci dia atau pada 'suci' dia?

aku akui, sebagai lelaki, pasti ada rasa terkilan jika kita ikhals, berkahwin dengan sah, dan mendapati isteri kita sudah tiada dara. tapi di situ ujian sebenar. semoga tabah. =)

Indah Fallen said...

Like comment ko HEROICzero..=)
Si gades..*sila jaga diri ya*

Si Gades said...

baik boss
menurut perintah
(kau jaga aku sekali, jadi bodyguard)
HAAHA

Indah Fallen said...

Ingatkah pepatah
"Harapkan pagar,pagar makan padi"
Jagalah diri sendiri ya.

HEROICzero said...

itu pagar yang nakal. =P

Si Gades said...

rupa-rupanya kaulah pagar yang tak boleh harap tue
oic

Indah Fallen said...

aku bkn pagar..
dan aku tak ingin jadi pagar..ha ha ha