Friday, July 1, 2011

Takdir Nora

Perhentian bas

Makcik S: Kau tahu ape jadi dekat Nora?
Makcik D: Anaknya Sudin Nangka tu ke?
Makcik S: Iyelah.Ade ke die ikot kan sangat cakap boipren die.
Makcik D: Baguslah dengo kate..nanti dah kawen senang..
Makcik S: Haa?Baguslahlah sangat.Kau tahu lah si Nora tu kan       

                 itam.gemok.Boipren die nak die putih,kuros pastu 
                 beso kat bahagian ni.

*sambil menunjuk ke bahagian dada beliau*

Makcik D: Memanglah lelaki sume nak yang sedap mate mandang S ooii..
Makcik S: Betul tu D..Tapi semalam aku tengok Nora..Ish..menggelupas abes                         kulit muke die.Dah macam suster ngesot aku tengok die.

*buat gaya merangkak*

Makcik D: Produk ape yang die telan ni S? Dr Cendawan punya ke?
Makcik S: Bukanlah.Katenye die makan dengan sapu produk @#$%^&*..
Makcik D: Kesian nye dekat Nora tu..
Makcik S: yang lagi kesian,bile tahu Nora dah jadi macam tu slumber je     

                 boipren die tinggalkan.
Makcik D: Jilaka punya jantan..

Kau pernah dengar "Terimalah dia seadanya"?

Sebenarnya aku tidak bersetuju dengan itu..

Kalau boleh berubah menjadi lebih baik, mengapa tidak?
Ramai awek-awek mahukan kulit yang putih melepak dan badan yang langsing(mantop!).
Aku selaku lelaki sebenarnya tidak kisah apa warna kulit kamu ,berapa kilo berat kamu,yang penting hati kamu mesti baik.okay cukup!aku tak sanggup terus menipu..zzzz


Kalau kau mahu menjadi putih atau kurus, pastikan kau realistik. Jangan jadi dungu.Tiada produk yang boleh memberikan kulit putih melepak dan lemak-lemak mencair dengan segera. Kalau ada, sila beritahu aku. Sebab aku mahu cuba..bhaha..

Apa yang penting kau amalkan gaya hidup sihat. Kalau pasangan kau jenis yang berduit, bolehlah pergi ke pusat fitness atau gimnasium. Disana ramai pakar yang terlatih.kalau tidak,Jogging bagi yang larat. Kalau tidak cukup hanya berjalan. pastikan kau istiqamah(berterusan tahu).

Apa pun,semoga kau tabah menjalani rutin baru. 

3 comments:

Siti Mashitah Saidin said...

amalkan gaya hidup yang termampu.. huhu

HEROICzero said...

hey ho ! lets go !

*semangat*

Indah Fallen said...

Pernah memandu Saga Knight(tiada air-cond) sambil mendengar Ramones,Sex Pistol,Misfits,nofx?

Cubalah..pasti hey ho!lets go!
Haha