Tuesday, February 21, 2012

Aku lah (Si Bodoh Itu)

"Kalau aku bisa ceritain,pasti.pasti kalian tidak akan percaya"

Aku pernah sengaja gagalkan diri dalam peperiksaan,demi bersama 
dengan dia satu semester lagi.

Aku pernah mengambil intersesi/short sem semata-mata untuk
temankan dia.Berada disisi dia selalu.

Aku pernah membelanjakan sekeping RM50(duit terakhir yang aku 
ada) untuk membeli teddy bear(yang berharga RM49.90!) sebagai 
hadiah kepada dia ketika dia demam kerana cabut gigi.

Aku pernah memandu merentas lebuhraya beratus kilometer jauhnya
demi menjemputnya pulang pada tiap-tiap cuti semester dengan
menaiki kereta sewa

Aku pernah makidalam hati penyelia asrama dia kerana tidak 
membawa dia ke hospital sewaktu dia diserang asma.

Aku pernah menyimpan duit untuk membeli nebulizer untuk kegunaan
dia bila kami sudah berumah tangga kelak.

Aku pernah bla bla bla..

Ya aku pernah..dan ya..
Akulah si bodoh itu..Tepuk tepuk tepuk.

5 comments:

Erzarita Scarlet said...

:-O

Mashe said...

sedih aku baca,

merapu said...

sweet la
die yang bodo x reti hargai
huhu

ghost said...

kau dah lakukan apa yang sepatutnya kau lakukan. selebihnya biarkan lah.

Anonymous said...

dia akan ingat sume 2 smpi bila2..