Friday, July 22, 2011

Setelah Hujan

"Emm..awak tau x dulu kan saya suka kat awak..
Itu suatu ketika dulu.."

Kenapa baru luahkan sekarang?
Kerana kau perempuan?
Kalau kau luahkan 4 tahun yang lalu,
aku pasti kita akan bersama..

Kau tahu bukan, aku juga sukakan kau.
Kalau tidak masakan aku sanggup meredah
beribu batu semata-mata untuk manatap manis wajah kau..
Bersama dengan kau..

Sepetang kita menyusur pantai.
Kita hilang dalam kenangan lama.

sesal kan tiada erti
kerna semua telah terjadi
kini kau telah menjalani, du du du du du
sisa hidup dengannya

mungkin salahku melewatkanmu
tak mencarimu sepenuh hati
maafkan aku


Ya..Mungkin aku yang mengalah terlalu awal
Tapi..Kau sepatutnya tunggu aku...

2 comments:

NOOR FATIN said...

kdg2 perempuan rasa malu nak luah, takot tidak diterima. malu xterkira. saya penah rasa mcm mana diri ditolak. malu :(

hehe awak cari la dia balik =p

Indah Fallen said...

Itu lah..tapi pasti akan ada sedikit sesal..kerana tidak mencuba..;)