Monday, July 25, 2011

Rahsia Hati

Saya tahu awak sudah berkahwin
Biar awak kata semuanya sudah terlambat
Tetapi bagi pihak diri saya yang
pernah menyintai awak suatu masa dulu,
Saya masih mahu ucapkan ini.

Saya cintakan awak..

Saya cintakan awak juga!

Selama hayat dikandung badan
Selama jantung ini berdetik
Selama jiwa dan ingatan saya masih waras
Tidak sesaat pun saya boleh melupakan awak
Biarlah ia menjadi rahsia hati saya
Akan saya bawanya bersama
ke mana pun pergi


Tubuh kau bersama dia..Tetapi tidak hati,cinta..

Lupakan semua itu..
Atau kau lebih rela memilih jalan jahat
Melampias rindu dalam senyap?

"And whoever disobeys Allah and His Messenger and transgresses His limits - He will put him into the Fire to abide eternally therein, and he will have a humiliating punishment."

No comments: