Tuesday, May 31, 2011

Aku,Kau & Dia..

Aku..
Aku hanya sendiri pada mulanya ..
Aku terasing dibumi yang kejam..
Aku telan segala cacian manusia ego..
Aku,Susah senang sendiri..Berhidup berdikari..

Kau..
Kau datang dalam hidup ini..
Kau serba kekurangan..aku akui itu.Tapi..
Kau melengkapi kekurangan aku..
Kau membahagiakan aku..
Kau semangat aku untuk terus berjuang..

Dia..
Dia hadir dicelah kebahagiaan kita..
Dia tidak kisah aku ada kau..
Dia,kau sangat membenci dia..Tapi..
Dia ada apa yang kau tiada..kau tahu itu..
Dia membuat aku terbang ke daerah cinta..


Aku perlukan kau
Aku cintakan dia
Apakah mungkin kita akan bahagia bersama
Atau berkubur ditengah lautan gelora
Cinta segi tiga bermuda..

Kita akan bahagia bertiga kalau kau sanggup berkorban.
Aku mohon..kau fahami situasi ini..
Kau beralah..setiap kali aku lebihkan dia..
Setiap kali kita bertiga keluar bersama..

Akhirnya..
Dia pilih jalan hitam..meninggalkan aku..
Aku cuma ada kau..
Kau tetap setia..bersama aku selamanya..


Selagi jantung kau dan aku masih berdetak..
Aku akan jaga kau sepenuh hati..sampai mati..
Kerana dia hanya bersifat sementara
Dia pasti akan datang silih berganti..














"ENJIN MOTOR AKU TAKKAN MATI SELAGI AKU TAK MATI"
"JANGAN PILIH JALAN HITAM"

p/s:
Aku~Penunggang(Mat Rempit)
Kau~Binatang tunggangan(Motorsikal)
Dia~Awek-awektunggangan(Bohsia)

2 comments:

HEROICzero said...

dan itu.

untuk kau memilih orang yang kau perlukan,

atau orang yang cinta.


terserah kau. =)

Fall Nish said...

Itu yang payahnya..
Mustahilkah untuk miliki keduanya?